Bij WONDR Experience draait alles om plezier. In dit museum in Amsterdam krijg je de kans om jezelf onder te dompelen in een wereld vol kleur en sensatie, ontworpen om jou en je vrienden een onvergetelijke dag te bezorgen. Hoe je zo'n succesvolle business runt? Elegance kwam erachter in gesprek met founder Sarah Mendes en Brand and Partnership Manager Adélia Nerys.
1. @Sarah Mendes: Hoe kwam je erop om met WONDR Experience te beginnen?
"Als marketeer hield ik de consumententrends altijd al in de gaten, vooral die met betrekking tot de millennial-doelgroep. Ik zag veel interactieve ervaringen voor millennials opduiken in de VS en Azië, dus besloot de sprong te wagen en deze locaties te bezoeken. WONDR is een creatieve mix van deze verschillende concepten, maar dan met een sterke focus op spel. Ik wil volwassenen de kans te bieden gek te doen en contact te maken met hun innerlijke kind. In Nederland bestaat zoiets niet en ik hoop dat ons concept Nederlanders kan helpen de ernst van het dagelijkse leven even achter zich te laten en gewoon plezier te maken."
en @Adélia Nerys: hoe ben jij de rechterhand van Sarah geworden?
"Ik ontmoette Sarah al voordat WONDR bestond, in een tijd dat ik mijn carrière in Nederland graag naar een hoger niveau wilde tillen als PR- en evenementenspecialist. Ik werk sinds de lancering van het bedrijf bij WONDR. Als PR- en evenementenspecialist heb ik met succes strategische campagnes ontwikkeld en uitgevoerd, waardoor de zichtbaarheid en reputatie van WONDR aanzienlijk is verbeterd.
In mijn huidige rol als Brand and Partnership Manager heb ik mijn uitgebreide netwerk en branchekennis gebruikt om sterke partnerships op te bouwen met topmerken als Disney. Deze samenwerkingen hebben onze merkaanwezigheid aanzienlijk verbeterd en de bedrijfsgroei gestimuleerd. Ik ben trots op de relatie die Sarah en ik in de loop van de tijd hebben opgebouwd. Het is een eer om te weten dat zij vertrouwt op mijn vermogen om haar merk te vertegenwoordigen en te verbeteren."
2. @Adélia: Wat vind je het leukst aan je werk?
"Wat ik het leukste vind aan het werken bij WONDR, is de constante innovatie en de dynamische omgeving. Elke dag brengt nieuwe uitdagingen en kansen om samen te werken met interessante partners en gedenkwaardige ervaringen voor ons publiek te creëren."
3. @Sarah: Hoe zie je de toekomst van WONDR?
"Bij WONDR zijn we altijd bezig met het ontwikkelen van nieuwe projecten, iets waar ik erg van hou. In de toekomst zou ik nog wel een paar leuke en unieke locaties willen hebben, zoals Pink Beach en Roller Dreams, omdat ik zie hoeveel vreugde en plezier deze plekken ons publiek brengen. We hebben zojuist onze partybus (WONDR on Wheels) gelanceerd en werken al aan nieuwe lanceringen in samenwerking met Disney en Nickelodeon, evenals aan een nieuwe locatie voor 2025. Het zou ook geweldig zijn om het merk de komende jaren internationaal te zien uitbreiden."
4. @Sarah: WONDR on Wheels reist deze zomer door Nederland, hoe ben je op dit idee gekomen? En wat hoop je ermee te bereiken?
"We wilden al een tijdje een project lanceren buiten onze eigen roze muren. Toen een van onze teamleden op het idee kwam van een roze bus, voelde dit meteen als de perfecte match. Hij is onmisbaar (zowel onderweg als op festivals en andere evenementen waar we deze zomer aanwezig zijn), gemakkelijk te verplaatsen en biedt voldoende ruimte om onze experiences te laten zien.
Het idee achter de WONDR on Wheels tour is om zoveel mogelijk mensen – zowel jong en oud – deze zomer een onvergetelijke ervaring te bieden. Om ze te laten spelen, lachen, ontdekken en zichzelf te laten zijn. WONDR on Wheels is vastbesloten Nederland onder te dompelen in vrolijke kleuren, veel gezelligheid en – hier en daar – wat glitter. Lol gegarandeerd!"
5. @Sarah: Wat zijn de grootste lessen op het gebied van ondernemen die je hebt geleerd?
"Een van de grootste lessen die ik heb geleerd, is dat je meer moet vertrouwen op je eigen instinct dan op de mening van anderen over je plannen. Als je echt gelooft dat het gaat werken, probeer het gewoon. Jij bent degene die zal moeten leven met het succes of het falen van je bedrijf, en het is altijd beter om het geprobeerd te hebben. I am all for taking the risk."
- WONDR