Unieke kindermutsen voor het Nationaal Ouderenfonds

Eenzaamheid onder ouderen is een groot probleem. De goedgemutste breicampagne zet zich hier voor in en gaat dit jaar voor de 14e keer van start. Het accessoiremerk BARTS® Amsterdam en smoothiemerk Innocent slaan de handen in één om geld op te halen voor het goede doel en zo de ouderen een leuke tijd te bezorgen.

Unieke kindermutsen voor het Nationaal Ouderenfonds

Help eenzaamheid de wereld uit

Het goede doel zet zich sinds 2015 in om ouderen op een sociaal actieve wijze oud te laten worden. Want dat verdiend toch iedereen? Dit doen zij door leuke activiteiten en projecten te organiseren en diensten te leveren zoals een schrijfmaatje. Kortom: alles om eenzaamheid tegen te gaan en het leven ook op oudere leeftijd interessant te houden. De goedgemutste breicampagne draagt zijn steentje hieraan bij. Grote kans dat je de Innocent smoothies met een gebreid mutsje op al vaker hebt gezien. Samen met enthousiaste breisters en haaksters zijn er opnieuw honderdduizenden mutsjes gemaakt waar je de speciale flesjes aan kunt herkennen. Barts® Amsterdam doet dit jaar mee en heeft in samenwerking met getalenteerde oudere breisters zes exclusieve kindermutsen ontworpen. Geef de fleurige roze, stoere blauwe of neutraal witte variant cadeau voor een feestelijk accessoire tijdens deze koude dagen.

De mutsen vanaf €24,99 zijn eind november verkrijgbaar via deze link en in de Barts winkels in Amsterdam. De smoothies verschijnen rond december in de supermarkten. Wil je meer informatie, rechtstreeks doneren of misschien een schrijfmaatje worden bij het Nationaal Ouderenfonds? Dat kan via deze link.

Lifestyle
  • Lotte van Zijl