De feestdagen staan voor de deur, en wat is er nu leuker dan jezelf of een ander te verwennen met stijlvolle en tijdloze cadeaus? Onze Elegance Holiday Wishlist biedt je de mooiste en meest verfijnde items voor een sprankelend eindejaar.
Stanley Create
In aanloop naar de feestdagen heeft Stanley 1913, iconisch en innovatief lifestylemerk dat gespecialiseerd is in hoogwaardige drink- en eetaccessoires,Stanley Create gelanceerd. Met dit concept kunnen Stanley-producten, zoals flessen en tumblers, worden gepersonaliseerd. Fans kunnen hun favoriete Stanley product nu personaliseren en cadeau doen aan iemand anders, of voor zichzelf!
saVoam
saVoam is duurzaamheid met een vleugje luxe en een verwenmoment voor jezelf met aandacht voor onze planeet. Gemiddeld bestaat een normaal plastic flacon handzeep uit circa 80% water. Veelal legt de plastic flacon honderden kilometers af voordat het bij je thuis aankomt. Dit moet én kan ook anders. Uit de kraan komt hetzelfde water dat in de plastic flacon handzeep zit. Daarom werkt saVoam hetzelfde als je dagelijkse kopje koffie, met water uit je eigen kraan. Is je glazen fles leeg? Dan voeg je een zeeppoeder sachet toe en vult deze met water en je hebt weer nieuwe handzeep! Superleuk voor onder de boom.
Marie-Stella-Maris
Ter gelegenheid van de 750e verjaardag van Amsterdam introduceert het sociaal impact merk Marie-Stella-Maris bijzondere limited editions van twee van haar bestverkochte producten: de handzeep en geurstokjes in de geur No.12 Objets d’Amsterdam. Deze musthaves – met uniek ‘Amsterdam Design’ - zijn vanaf nu in gelimiteerde oplage verkrijgbaar.
Het design is geïnspireerd door de iconische schoonheid van Amsterdam en onthult een prachtige illustratie van iconische grachtenpanden, die de karakteristieke sfeer van de stad perfect vastlegt. Hierdoor zijn de handzeep en geurstokjes niet alleen prachtige decoratieve items, maar ook exclusieve collectors items. Deze limited editions zijn slechts in een beperkte periode beschikbaar, wat ze tot een uniek cadeau maakt voor jezelf of anderen.
e.l.f. Power Grip Primer
e.l.f. Cosmetics Power Grip Primer herdefinieert wat het betekent om dé fanfavoriet te zijn. Als het bestverkochte schoonheidsproduct, weet Power Grip Primer hoe zij een fanbase kunnen inspireren. Daarom gaat e.l.f. Cosmetics, een merk van e.l.f. Beauty, direct in gesprek met de brede gemeenschap van sportfanaten. Met een nieuwe multi-platform campagne zullen acteurs Joey King en Lucien Laviscount de ultieme thuiswedstrijd aangaan – de ouders ontmoeten. Op de wedstrijddag. Aan de tegenovergestelde kanten. Alleen Power Grip Primer kan een band creëren die zo plakkerig is, dat deze toekomstige rivalen met elkaar verbindt en iedereen een winnaar maakt.
Labareau
Labareau, pionier op het gebied van high-end skincare, presenteert met trots The Rich Cream: een baanbrekende crème die luxe en wetenschappelijke innovatie samenbrengt. Na twee jaar intensieve ontwikkeling in samenwerking met toonaangevende biochemici is een geavanceerde formule gecreëerd die zichtbare tekenen van veroudering aanpakt, de huid intens voedt en een stralende, jeugdige teint onthult.
Comme Ça
Na het succes van de gezamenlijke masterclasses, bundelen Comme Ça en Moonie by Mila opnieuw hun krachten met de lancering van The Ultimate Glow Set. Deze exclusieve set is speciaal ontwikkeld voor vrouwen die hun huid willen verwennen met een natuurlijke en effectieve anti-aging behandeling in het comfort van hun eigen huis. Een ideaal cadeau om aan jezelf of aan iemand anders te geven.
De Koffiejongens
De Koffiejongens en Marie-Stella-Maris vieren deze feestdagen met een exclusieve samenwerking die kwalitatief en duurzaam leven centraal stelt. Nieuwe abonnees van De Koffiejongens mogen deze wintermaanden rekenen op een mooie giftset van Marie-Stella-Maris, ter waarde van €39,50. Want, zo geloven beide B Corps: duurzame keuzes moeten beloond worden! En dus voorzien ze nieuwe abonnees deze winter niet alleen van goede koffie maar bovendien ook van écht fijne zeep.
The Manda
Duurzaam hoeft niet saai te zijn. En dat wordt gelukkig steeds beter zichtbaar in de modewereld. The Manda draagt hier haar steentje aan bij. Het tassenmerk dat er is voor de ‘lichtgroene’ consument (iemand die graag duurzaam koopt, maar zich daar niet volledig op toelegt) lanceert de Halfmoon Bag. Denk: clean design, plus doordachte details.
Deze tas is gemaakt van, jawel, appelafval, oftewel: UPPEAL en verkrijgbaar in de kleuren zwart, terra cotta en bordeaux. Fun fact: er kan ook een fles wijn in...
- Adobe Stock