Breitling introduceert een nieuwe adembenemende damescollectie. In deze collectie is het iconische Navitimer-model in een nieuw jasje gestoken. Het model maakt namelijk zijn debuut in nieuwe slanke afmetingen: 32 mm en 36 mm. De nieuwe modellen worden geshowed in de intieme NATIVTIMER - FOR THE JOURNEY-campagne met Charlize Theron als het gezicht.
Navitimer-collectie
De Navitimer is een van de meest herkenbare horloges in history. Dit model staat immers niet voor niets bekend als een van de beste horloges aller tijden onder oude verzamelaars.
En om dit iconische model te vieren, introduceert Breitling nu twee nieuwe aanwinsten in de Nativitmer-collectie, in de formaten 32 mm en 36 mm. Pasteltinten en traceerbare materialen worden gecombineerd met de kenmerkende parelmoer lunette van de Navitimer om horloges te creëren met een juweelachtige uitstraling – waardoor het legendarische navigatiehorloge een veelzijdige elegantie krijgt.
Charlize Theron als hét gezicht
Het gezicht van deze nieuwe campagne is niemand minder dan Oscar-winnares Charlize Theron. Door middel van deze campagne laat ze haar persoonlijke reis van het afgelegen Zuid-Afrika naar de internationale sterrenklasse zien. De campagne maakt deel uit van een intieme serie, die door de merkambassadeurs van Breitling in hun eigen woorden wordt verteld.
"Je kunt iemand van de andere kant van de kamer zien en dan weet je dat hij of zij een Navitimer draagt. Het horologe is simpelweg zo herkenbaar", aldus Breitling CEO Georges Kern. "Charlize Theron is een geweldige ambassadeur voor deze lijn, omdat ook zij een icoon is dat wereldwijd bekend staat om haar kracht, schoonheid, talent en krachtige reis."
Bron & beeld: Breitling