Fashion Friday: het belangrijkste modenieuws van deze week

Van nieuwe collecties tot toffe samenwerkingen en bijzondere initiatieven.

Van nieuwe collecties tot toffe samenwerkingen en bijzondere initiatieven: in de Fashion Friday lees je het meest opvallende modenieuws van deze week.

Win prijzen met JD's ‘King of the Game’ Kerstcampagne

JD heeft een nieuwe kerstcampagne gelanceerd, waarbij de geest van competitie en de magie van Kerstmis gevierd wordt. JD gelooft dat competitie Kings creëert - of je nu optreedt op het professionele podium, beats maakt in je slaapkamer of met je vrienden concurreert om de nieuwste looks te hebben. En dus kun jij nu prijzen in de wacht slepen en gekroond worden als King of the Game. Tijdens de mobile Pop-Up Arcade Tour die verschillende filialen van JD afreist, kunnen bezoekers retro arcade games spelen en hiermee verschillende JD goodies en prijzen winnen. In elk van de steden wordt er een ultieme King of the Game gekozen, namelijk degene met de highscore, en een prijs winnen met o.a. JD exclusives, shop tegoed en kaarten voor 7 Fest. Bekijk hier de hele collectie.

Pop-up arcade tour data:

  • 30 november t/m 3 december Antwerpen, Meir 34/36
  • 3 t/m 5 december Rotterdam, Lijbaan
  • 6 t/m 8 december Amsterdam, Kalverstraat
  • 9 t/m 10 december Almere (Stationsstraat 56A)
  • 11 t/m 13 december Utrecht, Hoog Catharijne
  • 14 t/m 16 december Tilburg (Heuvelstraat 66-68)

Designer Outlet Roosendaal breidt aanbod uit met topmerken

Toe aan een nieuwe garderobe of op zoek naar de perfecte plek voor een dagje uit? In Designer Outlet Roosendaal vind je het beste van beide werelden. Terwijl de kinderen spelen in de recent geopende Rosie's Play Area, kun jij lekker shoppen met tot wel 70 procent korting. Enne, goed nieuws: Designer Outlet Roosendaal heeft verschillende nieuwe winkels geopend. Zo scoor je nu ook een prachtig paar schoenen bij Sasha en de mooiste kleding bij Lee Wrangler en Superdry. Hier vind je alle merken.

KAAI komt met kleurrijke capsule voor de feestdagen én introduceert nieuw model

Dit najaar pakt KAAI uit met een uitgesproken capsulecollectie van nieuwe kleuren en designs vlak voor de feestdagen met als doel, het eindejaar in te zetten met sparkle, kleur en ongeremd plezier. De tijdloze KAAI collectie wordt vergezeld door statement pieces in onder andere: bubble pink, zilver, goud en sangria rood. Een reeks speelse ontwerpen die je meteen in de feeststemming brengen. Het nieuwe model, de Mini Arch, steelt de show. Met dit design, geïnspireerd door de ronde vormen van de Art Deco, brengt KAAI een nieuwe luxueuze handtas. Een minimalistisch ontwerp met architectonische vormen en een vrouwelijke twist voeren de boventoon en hij komt in sprekende kleuren als bubble pink, cognac, zwart en crème nappa leer. Je shopt de tassen hier.

Lizzy van der Ligt showt favorieten uit de High Winter & Party-collectie van Lofty Manner

Pailletten, velvet en heel veel glitter. Dit betekent maar een ding: de High Winter & Party-collectie van Lofty Manner is here! Niemand minder dan business woman en influencer Lizzy van der Ligt staat bekend om haar uitgesproken stijl en weet als geen ander hoe je een party look moet samenstellen. Daarom heeft ze een aantal items uitgekozen die behoren tot Lizzy’s Favourites; van de glittery little black dress Kendall tot aan het bronzen glitterpak bestaande uit top Krissy en trouser Kaitlynn. Hier vind je haar favorieten.

Maeden gaat samenwerking aan met Carole Baijings, Kate Hume, Scheltens & Abbenes en Ronald van der Kemp

Dit voorjaar lanceerde het Nederlandse luxemerk Maeden. Per seizoen nodigt het tassenlabel designers uit om hun blik op moderne klassiekers te delen. Voor de nieuwe collectie sluit een reeks visionaire ontwerpers zich bij Maeden aan: Carole Baijings, Kate Hume, Ronald van der Kemp en het duo Scheltens & Abbenes. "Hun kijk op kleur, ontwerp en mode is geheel eigen", licht oprichter en creative director Christian Heikoop toe. "Door te vernieuwen definiëren deze designers wat tijdloos is. Daarom passen zij zo goed bij ons." Hier shop je de tassen.

HEMA Opnieuw in pyjama voor War Child

HEMA, 100%NL en War Child slaan opnieuw de handen ineen om kinderen in oorlogsgebieden een steuntje in de rug te geven en hen te helpen rustig te kunnen slapen. Want kinderen in oorlogsgebieden leven voortdurend in hun grootste nachtmerrie. In navolging op het succes van vorig jaar introduceert HEMA een speciale War Child collectie, die verkrijgbaar is in alle HEMA-winkels en online. Een kwart van de opbrengst gaat naar War Child. Het design van dit jaar heeft een rood met zwart geblokt motief en is verkrijgbaar in verschillende varianten voor volwassenen, kinderen en er is zelfs een voor de hond. Nieuw dit jaar is de onesie. Je shopt de pyjama's hier.

Iedere vrijdag vind je op Elegance.nl een selectie van het meest opvallende modenieuws. Van leuke nieuwe merkjes tot bekende namen in de modewereld met een nieuwe collectie. Van nieuwe winkels die écht het bezoeken waard zijn tot items die niet op jouw wishlist mogen ontbreken. Maar ook toffe samenwerkingen, bijzondere initiatieven en leuke acties. Houd ons dus in de gaten om op de hoogte te blijven!