Niemand minder dan Julia Roberts is het nieuwe gezicht van het iconische Happy Sport horloge van Chopard met prachtige diamanten.
Vereerd
In 2016 stal de actrice de show met een exclusief Chopard collier blootsvoets op de red carpet van het internationale Filmfestival van Cannes. Niet gek dus dat het Caroline Scheufele, artistiek directeur van het horloge- en juwelenhuis, herself was die erop stond dat Julia het gezicht van de Happy Diamonds campagne zou worden. Volgens haar personifieert Julia op unieke en natuurlijke wijze de ultieme levenslustige vrouw.
Ook Julia mag in haar handjes knijpen om met zo'n mooi merk samen te werken. 'Ik voel me vereerd om samen te werken met Chopard voor de Happy Sport watch, een van de meest iconische en gewilde exemplaren die er is', vertelt ze.
Tekst gaat verder onder de foto.
Campagne
De campagne werd onder artistieke leiding van de Canadese regisseur Xavier Dolan tot leven gebracht. Het resultaat is een korte, intense Joie de Vivre film van Dolan.
Maar ook een serie beelden van fotograaf Shayne Laverdière, een van de meest getalenteerde regisseurs van hedendaagse films. Deze samenwerking weerspiegelt de diepe betrokkenheid van Chopard bij de filmwereld. Maison Chopard is al sinds 1998 official partner van het Filmfestival van Cannes en speelt een actieve rol bij filmproducties en de jaarlijkse bekroning van jong acteertalent.
- Chopard
- Shayne Laverdière - Chopard