Groot nieuws voor Georgina Rodríguez

Het model omarmt als geen ander de zelfverzekerde en zelfbewuste vrouwelijkheid waar Elisabetta Franchi voor staat.

Na haar succesvolle Netflix-documentaire I Am Georgina slaat Georgina Rodríguez de handen ineen met high-end modelabel Elisabetta Franchi. Door middel van een krachtige campagne lanceert de ontwerpster haar SS23 collectie – voor het eerst – met een internationaal geprezen ambassadeur.

Campagne

Het is voor het eerst in de geschiedenis van het bekende modehuis dat Elisabetta Franchi een internationale naam als merkambassadeur heeft gestrikt. Naar eigen zeggen omarmt het model als geen ander de zelfverzekerde en zelfbewuste vrouwelijkheid waar Elisabetta Franchi voor staat.

"Georgina past naadloos in mijn wereld en is de perfecte weergave van de vrouw die mijn creaties draagt", aldus de ontwerpster.

Bron: Elisabetta Franchi

Verhaal

Georgina Rodríguez – gefotografeerd door, de in Bologna gevestigde, fotograaf Nima Benati – is de ideale protagonist van een individueel en stijlvol verhaal dat openstaat voor externe, esthetische invloeden, verschillende culturen en nieuwe vibraties. Dit verhaal dient als rode draad die door de SS23 collectie loopt.

"Zelfbewust, een sterke maar altijd verfijnde sensualiteit doordrenkt met een vleugje internationale verfijning – dit zijn de waarden van het merk, zoals geïnterpreteerd door Benati, die er op wonderbaarlijke wijze in slaagde om alle kracht van de onderscheidende kenmerken en expressiviteit van Georgina Rodríguez vast te leggen", vervolgt de ontwerpster.

De campagne staat vanaf nu wereldwijd live en wordt getoond in alle Elisabetta Franchi boetieks over de hele wereld.

Bron & Beeld: Elisabetta Franchi