Fashion Friday: het belangrijkste modenieuws van deze week

Van nieuwe collecties tot toffe samenwerkingen en bijzondere initiatieven.

Van nieuwe collecties tot toffe samenwerkingen en bijzondere initiatieven: dit is het meest opvallende modenieuws van deze week.

Ole Lynggaard Copenhagen presenteert het nieuwste lid van de olifantenfamilie

Al sinds zijn jeugd is de oprichter van het merk, Ole Lynggaard, gefascineerd door de gracieuze bewegingen van olifanten. Vervaardigd uit 18 kt. goud met een gestructureerd oppervlak en een kleine diamanten zetting als oog, stelt Ole deze spectaculaire broche voor als het nieuwste lid van de olifantenfamilie. Voor elke verkochte Elephant Brooch doneert OLE LYNGGAARD COPENHAGEN 10% van de verkoop aan Charity:water, een non-profitorganisatie die schoon en veilig drinkwater voorziet voor mensen in nood in Afrika. Je koopt hem op www.olelynggaard.com.

Westfield Mall brengt intiem jazzoptreden Lady Gaga naar fans en shoppers

Westfield heeft een exclusief wereldwijd evenement aangekondigd met Grammy-winnares ‘Lady Gaga’. Online en via Westfields internationale netwerk van flagship locaties, lanceert Lady Gaga haar binnenkort te verschijnen nieuwe album met Tony Bennett, Love For Sale. Dit virtuele optreden vindt plaats vóór de wereldwijde release van het album op 1 oktober. Het publiek kan zowel fysiek als online kijken naar Lady Gaga die diverse nieuwe nummers van het album zal uitvoeren. Het optreden kan worden bijgewoond in de fysieke Fan Zones die in de 21 Westfield winkelcentra in Europa en de Verenigde Staten worden ingericht (inclusief Westfield Mall of the Netherlands, Leidschendam). Maar ook online, waar de fans voor een bijzondere ‘Watch Together’ ervaring kunnen kiezen door in groepjes van zes in een privéomgeving het optreden te beleven. Exclusieve toegang tot de op 30 september gestreamde performance is vanaf nu te verkrijgen door registratie via Live.Westfield.com.

Sissy-Boy lanceert exclusieve capsulecollectie samen met De Huismuts

Sissy-Boy lanceert de allereerste en exclusieve capsulecollectie in samenwerking met Rachel van Sas, beter bekend van het Instagram account De Huismuts. Het designteam van Sissy-Boy ontwikkelde samen met de populaire online ondernemer influencers, bekend van haar bohemian stijl, een unieke mix van woonaccessoires en fashion, inclusief mini-me items, geïnspireerd op haar Indonesische roots. Warme tinten gecombineerd met elementen uit de jungle vormen de inspiratie voor onder andere sierlijke kussens, weelderige accessoires, een prachtige jurk en de leukste rokjes. De exclusieve collectie is vanaf nu online en in de Sissy-Boy winkels verkrijgbaar.

Snoop Dogg is het nieuwe gezicht van G-Star RAW

G-Star RAW heeft haar nieuwste wereldwijde campagne aangekondigd met niemand minder dan Snoop Dogg. Het denimmerk kent een lange traditie op het gebied van samenwerkingen met “true originals”. Authentieke, unieke talenten en echte masters in hun vakgebied. Snoop is zo’n levende legende. Zijn uitgesproken stijl en humor komt tot leven in een video waarin de wereld van Snoop en die van G-Star samenkomen. Het is een creatieve ode – met een grote knipoog – aan alle denim booties . De perfecte G-Star denim komt langs op mannen, vrouwen, eilanden, buxushagen, luchtballonnen en natuurlijk… Doggs!

A Beautiful Story brengt de festive collectie uit

Speciaal voor hun 15-jarig jubileum heeft A Beautiful Story de jaarlijkse AW-collectie uitgebreid met de festive collection – prachtige items speciaal voor de magische feestmaand december. De  betekenisvolle cadeaus voor de feestdagen. In deze met betekenisvolle cadeaus voor de feestdagen vind je sieraden, maar ook woonaccessoires: servetrinpen, flessenstoppers en ornamenten. En bijvoorbeeld storybooks waarin je herinneringen aan het oude en je dromen voor het nieuwe jaar kunt opschrijven. Natuurlijk is alles handgemaakt door de makers in Nepal die zo een beter leven opbouwen. De festive collection is verkrijgbaar vanaf november 2021 via www.abeautifulstory.nl.

Nieuwe samenwerking tussen Dr. Martens en Heaven by Marc Jacobs

De samenwerking met Heaven by Marc Jacobs, laat de geest van de jaren 90 herleven door een moderne nostalgische lens. Een ode aan een tijdperk dat een generatie in zijn greep hield. De nieuwe Audrick 8i HMJ Croc-schoen en Audrick 3i HMJ Croc-schoen zijn een eerbetoon aan een subcultuur die Dr. Martens en Marc Jacobs heeft samengebracht. De collectie is verkrijgbaar op drmartens.com.

Laatste nieuws