Louis Vuitton lanceert Silver Lockit-armbandje

Louis Vuitton werkte samen met UNICEF en lanceert de eerste Silver Lockit-armband waarvan een deel van de opbrengst naar het goede doel gaat.

Armband

Het Franse modehuis creëerde voor de samenwerking met UNICEF een armbandje dat ontworpen is door de artistiek directeur van de mannencollecties van het huis. Het sieraard is onderdeel van de #MAKEAPROMISE-campagne om bewustzijn te creëren omtrent de situatie van de meest kwetsbare kinderen. De bandjes doen ons door de felle kleuren verlangen naar de zomer en worden bij elkaar gehouden door een schakel.

Slot

Die schakel is het welbekende slotje, waarin de logo van het merk gegraveerd is. Wist je trouwens dat dat slot geïnspireerd is op het slot dat Georges Vuitton al in 1890 uitbracht om kostbare bezittingen te beschermen? Een symbool dat dus al lange tijd terugkeert, maar nu voor het eerst niet in het goud verschijnt, maar in het zilver.

Een geschikt voorwerp dus, dat in dit armbandje terugkomt om de belofte om kinderen wereldwijd te beschermen te waarborgen.

De Silver Lockit-armband is vanaf vrijdag verkrijgbaar en kost €390. €100 daarvan wordt gedoneerd aan UNICEF.

Laatste nieuws